segunda-feira, dezembro 05, 2005

façam vocês também

My Bloody Valentine
You Are...My Bloody Valentine.

You tend to be a bit distant and reclusive. You are
a leader as opposed to being a follower. You
are a perfectionist and pay very close
attention to detail. You have the tendency to
be lazy, which sometimes get's in the way of
you achieving whatever it is you may be trying
to perfect. You don't really care about what's
typically looked upon as the norm. You really
don't care about what people think about you at
all, or at least so you try and make it seem.
You care most about just being yourself.


what Creation Records band are you? (complete with text and images)
brought to you by Quizilla

7 Comments:

Blogger Hipatia said...

Pára lá de me copiar, oh miquinhas :)))

(deu o mesmo, como é óbvio, eheheh)

11:02 da tarde  
Blogger Bastet said...

Eh, eh, eh!!! A única diferença que se vai acentuando entre nós é que eu sou muito mais selectiva em relação a quem albergo em minha casa ;)

11:07 da manhã  
Blogger forass said...

Conheces a banda em questão? Acho melhor ouvires... :) Vais adorar!!!

11:21 da manhã  
Blogger Bastet said...

Pois é Formiga adoro... tem tudo a ver comigo ;) lol!!!

3:18 da tarde  
Blogger I wish I was BLONDE! said...

eh pá, eu cá gosto mais de couves de bruxelas!
beijinho prós docinhos! :P

7:34 da tarde  
Blogger Mocho Falante said...

Vim aqui dar-te uma beijoca de saudades

12:02 da manhã  
Blogger Bastet said...

Challenger: espero por ti na consoada a horas tardias para repetirmos a tradição ;)*

beijo grande para ti Mochinho!

11:30 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home